איך עושים סטורי ממומן באינסטגרם

איך עושים סטורי ממומן באינסטגרם ? במאמר הקרוב נספק לכם את כל המידע. אם אתם לא משווקים באינסטגרם, אתם מפספסים קהל יעד רחב ביותר עבור בית העסק שלכם. מדובר בפלטפורמה חברתית שנמצאת בשימוש רב של אנשים פרטיים ועסקים, ועל כן מומלץ מאוד לקדם את המוצרים והשירותים שלכם דרכה. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות סטורי ממומן. אז איך עושים סטורי ממומן באינסטגרם? המדריך המלא לפניכם.

הגדרת חשבון עסקי

השלב הראשון של איך עושים סטורי ממומן באינסטגרם הוא יצירת חשבון עסקי והגדרתו ככזה. באופציה של ההגדרות משתמש ניתן למצוא את הכפתור ״חשבון עסקי״. שם תוכלו לעקוב אחר ההנחיות ולהגדיר את החשבון.

בחרו את סוג הסטורי הממומן

קיימים מספר סוגים שונים של סטורי ממומנים שזמינים בפלטפורמה ביניהם מודעות תמונה, וידאו ועוד. בחרו את הסוג הנכון ביותר עבור הצרכים הפרסומיים שלכם.

איך עושים סטורי ממומן באינסטגרם

השלב הבא של איך עושים סטורי ממומן באינסטגרם הוא הגדרת קהל היעד. אינסטגרם מאפשרים לכם למקד את הקהל שלכם לפלחים דמוגרפיים שונים. אם זה גילאים, תחומי עניין, מיקום ועוד- באמצעות אלה תוכלו להבטיח את זה שהסטורי שלכם יגיע אל אנשים שסביר יותר להניח שיתעניינו במוצרים ובשירותים שלכם.

הגדרת תקציב ומשך הקמפיין

בשלב הבא תצטרכו להגדיר את התקציב שאתם מוכנים להשקיע בקמפיין ובמשך הזמן שהוא ירוץ. אפשר לבחור בין תקציבים יומיים, חודשיים ועוד. אפשר לבחור בסטורי ממומן שירוץ במשך יום אחד, מספר שבועות או מספר חודשים.

רוצים לקבל עוד מידע על פרסום באינסטגרם לחצו>>

איך עושים סטורי ממומן באינסטגרם

עכשיו אתם מוכנים לייצר את המודעה עצמה. בחרו את העיצוב הנכון, את המסר שאתם רוצים להעביר וצרפו את כל הפרטים הנדרשים. זה הזמן לתת ליצירתיות שלכם לצאת החוצה! לאחר שתסיימו הסטורי יישלח לבדיקה של אינסטגרם כדי שיוודאו שהוא עומד בתקנות של האפליקציה. אחרי שתקבלו אישור הקמפיין ייצא לדרך!

האם כדאי להיעזר בחברה חיצונית?

כשאתם יוצרים סטורי ממומן לצורך שיווק בית העסק שלכם, כדאי מאוד להיעזר בחברה שמתמחת בתחום השיווק באינסטגרם. חברה כמו golos-best תוכל לעזור לכם לכוון את הקמפיינים שלכם, לייצר את המודעות המוצלחות ביותר ובכך להגדיל את קהל הלקוחות שלכם!

אהבתם את המאמר שתפו

תוכן עניינים

Scroll to Top
התחל שיחה
1
היי, איך נוכל לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן