פרסום בגוגל שופינג

גוגל היא אחת החברות המובילות בעולם האינטרנט, אשר חולשת על תחומים רבים. למשל, בתחום החיפוש באינטרנט השם גוגל הפך לשם נרדף למנוע חיפוש אינטרנטי ואפילו הפך לפועל כאשר רבים מציעים “לגגל” במקום “לחפש ברשת”. גוגל שופינג הצטרפה לשפע הכלים של גוגל והיא כיום הפלטפורמה המובילה ברשת בתחום השיווק. ביררנו למה הכי כדאי פרסום בגוגל שופינג

פרסום בגוגל שופינג – מה זה?

חיפוש בגוגל הוא כבר הרבה זמן לא חיפוש טקסטואלי בלבד ועבור כל חיפוש ניתן להתרכז באחד מכלי החיפוש הייעודיים שמרכיבים את דף התוצאות של גוגל. באופן כזה, אם תחפשו את המילה “אוזניות” בגוגל, תוכלו לבחור אם ברצונכם להתמקד בטקסטים שמדברים על אוזניות, בתמונות של אוזניות, בסרטונים שעוסקים באוזניות או שמא אתם מתכוונים לחפש דרך קלה לרכוש אוזניות? במקרה כזה, תוכלו לעבור לעמודת השופינג בדף התוצאות ולראות מגוון של אוזניות למכירה. לחיצה על אחת מהמודעות תוביל מייד לעמוד המוצר בחנות המפרסם. 

פרסום לעסקים

פרסום בגוגל זאת דרך מצוינת להגיע ללקוחות פוטנציאליים. עם פרסום גוגל שופינג, תוכל ליצור מודעות שמופיעות בתוצאות החיפוש כאשר מישהו מחפש מוצרים הקשורים לעסק שלכם. אתם יכולים גם להשתמש כדי למקד לקהלים ספציפיים ולהתאים אישית את המודעות שלכם בהתאם לתחומי העניין.

גוגל שופינג היא דרך יעילה להגדיל את הנראות והמכירות עבור העסק שלכם. זה מאפשר לכם להגיע ליותר אנשים עם מודעות רלוונטיות ועוזר לכם להפיק את המרב מתקציב הפרסום שלכם. עם יכולות המיקוד החזקות שלו, קל ליצור קמפיינים המותאמים במיוחד לכל פלח לקוחות.

מה ההבדל בין גוגל וגוגל שופינג?

פרסום מודעה בעמוד החיפוש הכללי של גוגל היא דרך מצוינת לפרסם לקהל רלוונטי וגם חנות וירטואלית יכולה לפרסם את עצמה במודעה שכזו, וסביר שתתקל בהצלחה. אבל עבור בעלי חנויות וירטואליות, בעיקר כאלה שמוכרות מוצרים של ממש ולא שירותים, מומלץ מאוד לדאוג גם למקומם בגוגל שופינג. השימוש ב- גוגל שופינג הוא קיצור דרך, גם עבור המחפש אבל בעיקר עבור המוכר, שמקצר את מסלול ההמרה של הנחשפים למודעה ללקוחות שמבצעים רכישה באתר. 

עוד שירותים שתמצאו אצלנו:

פרסום באינסטגרם>> | פרסום בפייסבוק >>

גוגל מיועדת למוכרים

העובדה ש- גוגל שופינג מהווה מעין מעבר סודי אל המקום המדויק שמחפש הגולש. אם בעבר הגולש היה צריך לבחור אתר מבין רשימה טקסטואלית, להיכנס אל אתר מוכר ולחפש בו באופן עצמאי את המוצר הרצוי ורק אז להתחיל בתהליך הרכישה. בעזרת גוגל שופינג, תהליך המכירה מתחיל כבר בעמוד תוצאות החיפוש. מודעות ב-גוגל שופינג מבוססות על שפע של מידע עבור הרוכשים ותמונה ברורה של המוצר, כך שכבר כאן יכול הגולש להשוות מחירים, לבחור אפשרויות כמו גודל וצבע ולהגיע בלחיצה אחת אל עמוד המכירה המתאים לחיפושו.

אהבתם את המאמר שתפו

תוכן עניינים

Scroll to Top
התחל שיחה
1
היי, איך נוכל לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן